Meest gestelde vragen
Q: De herstelpartitie op mijn computer werkt niet meer. Hoe kan ik het besturingssysteem nu opnieuw installeren?
A: Wij kunnen u een kopie van een herstel set leveren. U vindt deze het eenvoudigst door te zoeken op "preload voor [vul hier productnaam in]" in de zoekbalk op onze site.
Q: De "Warranty check" website van Lenovo of de Lenovo support afdeling zegt dat de garantie van mijn computer is verlopen terwijl dat volgens mij niet zo is?
A: Lenovo weet niet precies wanneer uw computer is aangeschaft. Indien u in verband met een probleem aanspraak wilt doen op de garantie, kunt u met uw factuur aantonen wat de aanschafdatum is.
Q: Mijn harde schijf is gecrasht en nu heb ik een product key van Windows nodig om het besturingssysteem opnieuw te installeren. Op de computer kan ik geen product key vinden. Hoe kom ik aan een product key?
A: Bij Windows 7 en eerdere versies kunt u de product key op de behuizing van de PC vinden. Bij een laptop is dit aan de onderkantof in het batterij compartiment. Bij Windows 8 of later is de product key versleuteld in het BIOS. Wij weten bij deze computers dus niet wat uw product key is. Wij adviseren u om de herstel set te gebruiken om Windows opnieuw te installeren. Dan heeft u geen product key nodig, mits de computer de juiste licentie heeft. Indien u deze herstel set niet heeft, kunt u deze bestellen op onze website of aanvragen op de support site van Lenovo.
A: Wij kunnen u een kopie van een herstel set leveren. U vindt deze het eenvoudigst door te zoeken op "preload voor [vul hier productnaam in]" in de zoekbalk op onze site.
Q: De "Warranty check" website van Lenovo of de Lenovo support afdeling zegt dat de garantie van mijn computer is verlopen terwijl dat volgens mij niet zo is?
A: Lenovo weet niet precies wanneer uw computer is aangeschaft. Indien u in verband met een probleem aanspraak wilt doen op de garantie, kunt u met uw factuur aantonen wat de aanschafdatum is.
Q: Mijn harde schijf is gecrasht en nu heb ik een product key van Windows nodig om het besturingssysteem opnieuw te installeren. Op de computer kan ik geen product key vinden. Hoe kom ik aan een product key?
A: Bij Windows 7 en eerdere versies kunt u de product key op de behuizing van de PC vinden. Bij een laptop is dit aan de onderkantof in het batterij compartiment. Bij Windows 8 of later is de product key versleuteld in het BIOS. Wij weten bij deze computers dus niet wat uw product key is. Wij adviseren u om de herstel set te gebruiken om Windows opnieuw te installeren. Dan heeft u geen product key nodig, mits de computer de juiste licentie heeft. Indien u deze herstel set niet heeft, kunt u deze bestellen op onze website of aanvragen op de support site van Lenovo.